למי אין רעיון או חלום שאי אפשר לבטא במילים. ברור כולנו באותה סירה החלומות והרעיונות שלנו רוצים לפרוץ החוצה, ולספר לעולם כמה הם יפים.
אז בוא יחד נעשה את זה, אם רוצים הכול אפשרי
הנה הכלל הראשון: "טעות במיתוג היא ביטוי לרעיון חדש".
הבנתם פשוט עוברים על דוגמאות שונות של מיתוג, מה שמצא חן בעיניכם כנראה הוא הביטוי הנכון לרעיון שטמון עמוק בתוככם.
על פי הכלל למעלה אתם לעולם לא יכולים לטעות. המקסימום הוא ביטוי לרעיון חדש.
"רוצים ללמוד על הביטוי של הצבעים ומשמעותן כנסו כאן."
העיקרון המנחה הוא שכל מה שלא תעשו יביא את הרעיון שלכם לעין הצופה ויעביר מסר. כי מיתוג הוא אמירה. כך שאוטומטית המוח האנושי חושב "למה עיצבו דווקא ככה" לכן מה שלא תעשו ישפר את הנראות של החלום או הרעיון שיש לכם ויעביר מסר קולע.
התבלבלתם ואתם לא בטוחים שתצליחו להעביר את המסר. צריך להודות שזה מאוד מבלבל, לכן תמיד מומלץ, להתייעץ עם עין נוספת, של אדם קרוב שאתם סומכים עליו, ולשאול אותו האם הוא חושב שהמיתוג מוביל לתחושה ולאווירה שרציתם.
באתר hoptop אנו שמים דגש רב לקידום רעיונות במיתוג ככה אתם בטוחים שמקצוענים מיתגו אתכם.
אתם לא בטוחים שהרעיון שלכם חזק? פשוט צריך לחזק אותו למען האמת לפעמים צריך גם ממש למצוא רעיון
רוצים דוגמא? הנה היא לפניכם:
הנה דוגמא מה מיתוג יכול לעשות לרעיון: ביומולדת גיל 60 ייצאנו למסע אחורה בזמן לילדות הבלתי נשכחת ולמה שנשאר ממנה. כך הסיפרה שש נהפכה לאות G. והאפס לאות O וקיבלנו GO מהמספר 60. המיתוג הותאם בלוגו, ובצבעים, הוספנו אלמנטים של מסע. וכך הפך הרעיון למציאות וויזואלית, נראית לעין.
יש כבר רעיון אבל אתם תוהים איך מיישמים אותו
הנה כיוון שלא תרצו לפספס.
מבלי לייגע את עצמכם פשוט חזקו אותו
אז איך מחזקים רעיון?
פשוט לא שוכחים את הרעיון שלכם בכל מה שתעשו באירוע שלכם.
צבעו את האירוע שלכם בצבע המתאים אח"כ הוסיפו אלמנטים בכיוון הרעיון שלכם וכן הלאה.
לבסוף נותר לנו לאחל לכם
הצלחה
צוות היי הופ מיתוג