כאן תוכלו למצוא תשובות והדרכות על אתר הופטופ.

פשוט נכנסים לחנות ומזמינים.
אנו מייצרים מוצרים שיכולים לשדרג את האירוע שלך ולתת לו מראה ייחודי. הכל מותאם אישית ללקוח, המיתוג נותן לאירוע אווירה מדהימה ופורצת גבולות. 
Simply fill in the text you want in the order form on the website and our graphic artists will do the work for you, don't worry with us there are no mistakes, a sketch will be sent to you for approval before printing.
Our branding packages include everything you need to create a unique identity for your event, logo design, text changes, design and more. Everything is customized for your event.
Our branding packages contain a variety of customized items including banners, banners, stickers, bag closures, signs and more. The quantity and items can be adjusted according to the needs of your event.
You can easily get started by building an order on the Hoptop website. Just select the branding elements you want to add to your event from our store, add the details you want to the shopping cart and we'll create the package you've chosen customized for you.
We offer promotions and discounts according to certain periods. Please consider subscribing to our newsletter to stay up to date on new offers and promotions.
The packages are divided into three types: base, base plus, and premium, there are branding packages in which the names are different and thus the products in the product detail list all the products you will receive in each type.
לצורך החלפת מוצרים בצעו את הפעולות הבאות:
1. נכנסים למוצר בשם: תוספת מוצר לחבילות מיתוג.
2. בודקים שהמוצר אותו רוצים להחליף באותו מחיר של המוצר אותו אתם קונים.
3. רושמים בהערות שבתהליך הרכישה: מעוניין בהחלפת מוצר X למוצר Y.
זכרו אנחנו תמיד נשלח סקיצה לפני ההדפסה עם פירוט ההזמנה שלכם.


לצורך הוספת מוצר בודד בצעו את הפעולות הבאות:
1. נכנסים למוצר בשם: תוספת מוצר לחבילות מיתוג.
2. בוחרים את: גרפיקה למוצר נוסף, ומוסיפים לסל.
3. בוחרים את המוצר אותו רוצים להוסיף לחבילה, ומוסיפים לסל.
4. משנים את הכמות לכמות הרצויה, ומתקדמים הלאה לתשלום.
זכרו אנחנו תמיד נשלח סקיצה לפני ההדפסה עם פירוט ההזמנה שלכם.
Details of the page size and type appear on the description tab on the product page of each package, you must scroll down on the product page to see this tab.
theres no option. The idea of ​​our website is that you can see what you are paying for so that there is no situation where your desires do not line up with the professionalism in the graphic design.
No need, the bottle tags come ready to use including adhesive tape on the back.
We cut and fold the bars and prepare all our products for immediate use.
All the texts that appear in the design are changed according to your requirement by our team of graphic artists.
On the order page you write the text and our team of graphic artists will adapt according to your instructions.
We send a sketch [image of the design you chose with the changes] by email before printing.
We are waiting for the approval of the sketch before printing.
Each customer is entitled to two sketches, due to our mistake the customer is entitled to another sketch.
You will be charged a nominal fee of NIS 10.
The packaging was carefully designed to maintain the integrity of the product and it looks exactly like this:
At every stage you will receive an immediate update by email.
At the pick-up point or at delivery as detailed in the delivery tab in the payment process.

Yes, any customer who ordered a branding package on the website can receive the files in print quality image format.
1. בוחרים עיצוב שאוהבים ולוחצים על: "הוסף לסל הקניות".
2. פיתחו את סל הקניות מהאייקון בסרגל העליון שבאתר.ייפתח לכם סל קניות בצד המסך, לחצו על: "צור הזמנה"3. מלאו את שדות החובה בטופס הקניה, התקדמו לפי השלבים עד לסיום התשלום.
זהו הזמנתם מיתוג בהצלחה


By credit card, of course, the payment is secured at the highest level by PayPal.
כן.
אחרי שנכנסתם לדף התשלום של פייפאל פעלו לפי ההוראות הבאות:
1. לחצו על התג "שליחת תשלום באמצאות כרטיס אשראי או דביט".

2. בטלו את שמירת הפרטים ופתיחת חשבון פייפאל.

3. מלאו את הפרטים ולחצו על "שליחת תשלום כאורח כעת".

זהו סיימתם.
Design, send sketch to email, wait for approval and print. And of course carefully packed to maintain your branding and sent.
Sketch: [Image of the design you chose with the changes] You will receive by email within two days of the order.
Printing: three business days from the moment the sketch is approved by email.
The registered customer has several advantages:
1. You do not need to enter an email address and shipping in the basket every time you buy again.
2. You can see the purchase history on the website.
Registrant data and payment details are confidential and encrypted even from the site administrator.
1. Enter the registration icon in the top bar.
2. Enter your email address or register via a social network.
Wonderful you are registered.
There is nothing to fear.
No one in the world has access to your details, not even the site administrators, and all the details you enter on the site are secured to the highest standard.
לקוחות רשומים מנהלים בקלות בכרטיסיית פרופיל ב"אזור לקוחות"
1. נכנסים ל"אזור לקוחות" באייקון הממוקם בתפריט העליון.
2. בכרטיסייה "פרופיל" מסמנים ווי ליד "השאר אותי מעודכן"
ישנם שתי אפשרויות:
או בסל, פשוט בוחרים באפשרות "השתמש בכתובת חדשה"

או היכנס "לאזור לקוחות" ונהל את הכתובות בכרטיסייה "הכתובות שלי"
1. In the customer area click on the three dots next to the profile picture, in the menu that opens click log out.

2. Log in again with the user you want to log in, in the login icon located in the top menu.
יש לך שאלות נוספות?
אנחנו כאן בדיוק בשביל זה!
It is recommended to watch the purchase process

Hoptop produces and supplies branding packages that include souvenirs and printed atmosphere products for private and business events from 2020 and places special emphasis on fast, efficient and quality customer service. Here are some things you should know about us:

 Personal customization

הכיתוב שלכם משתלב בעיצוב שבחרתם - כתבו לנו מה שתרצו בטופס! והוא ישולב במקצועיות בעיצוב שבחרתם.

 Humane and fast

גרפיקאיות מומחיות מבצעות את כל השינויים במהירות שיא. אצלנו תקבלו תמיד מענה אנושי מהיר!

 Zero mistakes

100% בטחון - רק לאחר אישורכם נדפיס! תקבלו סקיצה למייל וודאו שהכל מושלם לפני ההדפסה.

 

the idea

In 2020 in order to realize the vision and belief that every event has a special message that only branding can convey. We came up with an idea for setting up a website, with a sense of mission and a goal to enhance the experience of your event with perfect branding and an easy and fast shopping experience.

01/01/2020
 

The method

For about a whole month we worked on developing a method that would make life easy. We have developed a unique method only for us, the three-step method: 1. Choose. 2. Order. 3. Get printed.

02/01/2020
 

technology

technology? Yes and no, we have established a platform that presents the designs, easy and convenient to use. But no, we did not compromise on humanity in the design itself, each page is designed manually by our artisan team.

03/01/2020
 

Staff

We have put together a variety of styles for a family of people who love innovation, creativity and above all fast, high-quality and super family service, because we love family events.

03/15/2020
Want to be updated?
מה מקבלים?
קופונים, מבצעים ומתנות שלא יתפרסמו בשום מקום אחר, לא ננדנד ותוכלו להסיר הרשמה בלחיצה אחת.