אז אנחנו רוצים, הפקת אירוע מוצלח! רוצים, להבין איך ובמה להשקיע! וצריכים, מידע שימושי!
כאן המקום שבו תוכלו ללמוד בצורה מקצועית, איך מפיקים אירוע מוצלח, בקלות, ובמהירות שיא.
מ-ת-ח-י-ל-י-ם. . . .
דבר ראשון. צריך להחליט מה המסר שיעבור בנראות של האירוע, למשל אם אנחנו צריכים להפיק אירוע זיכרון, נדגיש את הזיכרון בכל הפרטים של ההפקה, בצבע, באלמנטים, במזכרות, בקישוטים, בקיצור בכל פרט.
שימו לב: לא צריך לדחוף בכל מקום מיתוג,
"אנשים רואים גם פריט אחד אם הוא מודגש בסביבתו".
אז זכרו: לא לעבור את גבול הטעם הטוב.
הגיע הזמן לבחור צבע, אז קדימה. אנחנו צריכים לבחור צבע עיקרי, שמבטא את המסר, ולא סותר את אופי האירוע.
אל תיבהלו כי הכנו לכם רשימה עיקרית של מאפייני צבע וזכרו שלכל כלל יש יוצא מהכלל.
אחרי שהחלטתם על צבע עיקרי. אתם צריכים צבעים לשילוב. אם יש לכם גישה למניפות צבע אז בבקשה כנסו כאן ל:מניפת צבעים של אדובי או ללינק מניפת צבעים כאן בחרו מניפת צבעים. שמרו את מספרי הצבעים. ותעברו לשלב הבא.
אין לכם גישה? אל תדאגו, דברו איתי בצור קשר ואני בעזרת תוכנות הגרפיקה אמצא את שילובי הצבע המתאימים לכם.
עכשיו מתחיל הכיף הגדול של שלב התכנון.
אחרי שאנו יודעים את המסר, והצבע, אנחנו צריכים להפתיע את המשתתפים עם אלמנטים מקוריים.
תנו ליד הדמיון הטובה עליכם דרור ותלכו הכי רחוק שרק אפשר.
זכרו: ככל שתהיו יותר מקוריים ככה תפתיעו יותר.
תתפלאו אבל המשפט "מה שיקר יפה" פשוט לא נכון.
שם המשחק הוא יצירתיות, ותכנון טוב.
צאו לדרך וקחו עצות זהב מהאתר שלי חינם ממש. הנה לכם דוגמא אחת כאן.
אבל בלי תקציב אי אפשר להתקדם אז מניסיון שלי צריך לבנות תקציב בשתי מבטים:
האחד: חישוב בגדול. והשני: חישוב לפי מנה כלומר לפי משתתף.
שימו את עיקר התקציב על מה שייחרט עמוק בתודעה של כל משתתף. נסו להיכנס לנעליים של המשתתפים. וחישבו: "אם היינו משתתפים באירוע" מה היה נצרב בזיכרון שלי הכי הרבה זמן.
יש דברים מחויבים המציאות בכל אירוע: אוכל: בניית תפריט לפי הטעם שלכם ושל האירוע. בסיס: כלים. סכו"ם. מפיונים. מפה לשולחן. נרות. כלי הגשה. תוספות: מזכרות. שלטים. מוצרי אווירה כדוגמת זיקוקים וכו'. פרסים לתוכנית. הדפסות. מניסיון שלי בשביל להפוך את המיוחד, למסמר האירוע. צריך לעשות הפרדה בין מה שמחויב המציאות בכל אירוע, לבין המיוחד. זה מעצים את הזיכרון של המשתתפים. וכך נוצרת תחושה שכל האירוע נעשה בשביל המסמר של האירוע.
זיכרו: קשה לאנשים לזכור הרבה דברים בבת אחת, משתתפים זוכרים בעיקר את הדברים המיוחדים והמושקעים ופחות את הסטנדרט.
חסכו בסטנדרט, ופנקו בדברים המיוחדים.
בואו לחסוך בהפקת האירוע שלכם וצרו קשר למיתוג מושלם בלי חור בכיס הקטן